آخرین اخبار
کد مطلب: 102916
دولت تدبير و اميد با تدبير وعده سرخرمني
تاریخ انتشار : 1394/07/22
نمایش : 3350
از روزي که آقاي روحاني به رياست جمهوري منصوب شد وعده هايي به ملت شريف ايران داده که بعد از گذشت دو سال از عمر دولت هنوز عملي نشده است.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛
از روزي که آقاي روحاني به رياست جمهوري منصوب شد وعده هايي به ملت شريف ايران داده که بعد از گذشت دو سال از عمر دولت هنوز عملي نشده است. يکي از آن وعده ها، احترام به پاسپورت ايراني بود که متاسفانه نه شاهد احترام بوديم بلکه، به شکل خيلي سخيف تر اين موضوع را انجام داده اند . و در سطح هاي مختلفي بروز پيدا کرده است از جمله: ممانعت آمريکا از صدور پاسپورت براي نماينده پيشنهادي دولت در سازمان ملل، تجاوز شرطه هاي کثيف آل سعود به دو نوجوان ايراني در جده، عدم صدور پاسپورت براي بعضي از سئوالات در قضيه منا و ...

آن چه که بيش از همه چيز تأسف بار تر است عدم احترام به صاحبان پاسپورت ايراني است که اين موضوع بر هيچ کسي پوشيده نيست .

اکنون که برجام در مجلس به تصويب رسيد. دولت هيچ عذرو بهانه اي ندارد که بخواهد مثل دولت سابق مردم را اميدوار به آينده کند و اين وجه مشترک دولت سابق و دولت جديد را دائم تکرار نمايد که باعث نااميدي مردم شود .

اميد واهي دادن به مردم، در جهت بهبود وضع اقتصادي گزينه اي بود که در اين دوسال جناب رئيس جمهور با عناوين مختلف و فرافکني و منتصب کردن به بحث توافق هسته اي با آن مواجه شده بود.

به راستي اگر دولت در قضيه تجاوز به نوجوانان ايراني در جده واکنش و پاسخ مناسبي مي داد و يا در واقعه سقوط جرثقيل در مکه موضع خود را اعلام مي کرد شاهد فاجعه تاسف بار منا نبوديم. بعد از اين همه اهانت و توهين، ديده ايم که رهبر معظم انقلاب با يک اعلام موضع و تشر سياسي دولت آل سعود چگونه ذليلانه عقبگرد کرده اند .

به راستي اوايل دولت تدبير و اميد شاهد بوديم که با روي کار آمدن آقاي روحاني جناب آيت الله مي تواند با وجود نفوذ سياسي که درعربستان دارد مي تواند روابط ايران و عر بستان را گسترش دهد ولي برعکس شد و اين موضوع نيز برکسي پوشيده نيست .

انتهاي ياداشت /630 ل
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس